onsdag 28. januar 2009

Klær av organiske materialer produsert via rettferdig handel.


Driver med innkjøp av nye produkter til butikken min, og da kommer jeg alltid over noen flotte produkter som jeg skulle ønske jeg hadde i kolleksjonen min. Noen ganger klarer jeg bare ikke å holde meg unna, selv om jeg vet at de er for dyre for netthandelen. Forespørsel er sendt til Loyale og hvis vår/sommer 09 er like bra som de tidlige kolleksjonene kommer jeg til å ta inn noen produter. Jeg fikk også veldig sansen for EarthGirlsBoutique som virkelig hadde mange gode eco produkter. Jeg kjenner det kribler litt i kroppen når jeg finner fine produkter. Jeg ser de for meg på søte hyller i den lyse og koselige butikken min. Som jeg gleder meg til den dagen det perfekte lokalet er funnet og alt bare faller på plass! I mellom tiden koser jeg meg i jakten på skatter og gode produkter som kan øke omsetningen og få meg et steg nærmere målet om egen butikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar